Friday, August 31, 2007

FotoFuture

Este jocul pe care l-am inventat in seara asta. Nu mi-am imaginat, atunci cand am inceput sa ne jucam astfel cu imaginatia, ca totul poate fi asa de magic si ca numai niste imagini disparate din viitorul pe care il visam imi pot aduce fiori pe sira spinarii. Regula o sa o intelegeti din insasi desfasurarea jocului...

Andrei: te-as fotografia pe tine cu burtica pe la 5-6 luni si cu mana mea pe burtica
Andreea: eu pe tine dand biberon unei fetite de 6 luni care se uita la tine si intinde manutele spre tine, tu razand
Andrei: eu, dand aparatul altcuiva ca sa ne faca o poza de familie, unui trecator de pe strada ... sa fim noi trei, tu tinand pe bebe, eu tinandu-te pe tine ... mica noastra familie... tinandu-ne in brate
Andreea: eu pe tine cu un baietel de 9-10 ani la paintball, razand amandoi. baietelul seamana leit cu tine si e imbracat cam la fel ca tine
Andrei: as mai face o poza si in timp ce ne pregatim sa facem bungee-jumping in varful unei stanci ... inainte si dupa
Andrei: ce faaaain!
Andrei: eu pe tine cu o mica Dreiuta in bucatarie ... si ea ajutandu-te sa gatesti... in timpul asta voi doua radeti, si tu o inveti chestii
Andreea: as face o poza cu noi doi cu robe si chipiutze cu diplomele de masters la JUB in mana... si cu doi profi preferati
Andrei: sau ea e foarte serioasa, si invata, absoarbe ca un buretel
Andrei: daaa
Andreea: si stii cu ce?
Andreea: cu tine murdar de var si moloz, obosit, stand pe podea in prima noastra casa ...goala
Andreea
: as face o poza cu noi doi si cu primul nostru apartament ... cel care va fi al nostru si numai al nostru
Andreea::)) :)) !!!!
Andrei: daaaaaa
Andreea: daaaaaaa!!!!
Andrei: cat de tare!
Andrei: si stii cum ? o poza cumparand uniforma pentru baietelul sau fetita noastra ... si apoi el/ea imbracata cu uniforma, in timp ce il/o ducem la scoala in prima zi
Andreea: as face o poza cu voi trei...tu, el si ea....facand un castel de nisip mai mare decat ei doi, la mare
Andrei: daaaaaa
Andrei: as face o poza cu noi toti, intr-un parc foarte apropiat de casa, la picnic, intr-o duminica insorita
Andreea: as face o poza cu noi doi plangad de fericire pe aeroportul din Lyon in iarna asta
Andrei: as face o poza cand ne vom urca in acelasi avion din nou (curand )
Andrei: noi doi si cu avionul
Andreea: daaaa.... si inca una in campusul nostru comun, stand la coada pt acte
Andreea: acelasi campus
Andrei: daaaa
Andrei: si amandoi mergand la cumparaturi la Plus ca sa cumparam ingrediente stii pentru ce ?
Andreea: as face o poza cu tine si cu baiatul tau de 20 de ani , in timp ce va strangeti mana barbateste
Andreea: pt ce?
Andrei: pentru tortul de ziua copiilor nostri ... de 1 anisor !!!
Andreea: daaa!!!!! pt tort!!! stiam eu!!!
Andrei: ce fain asta cu baiatul la 20 de ani
Andreea: si cand dansezi cu fiica ta mireasa
Andrei: as face o poza cu tine si fata ta, afara undeva, in care sa se vada ca sunteti leite
Andrei: wow!
Andrei: o poza cu noi doi la nunta de argint ... cu noi si familia noastra la nunta de argint
Andreea: da..tu in camasa bleu cu cravata argintie
Andreea: si pieptanat ca acum
Andreea: dar un pic mai argintiu :P
Andrei: si cu mai putin par ;;)
Andrei: si stii cum as mai face o poza ? de fapt, mai multe poze
Andreea: cum cum??andreiutz pe care il iubesc: duminica, in timp ce ne facem rutina noastra de familie de duminica ... masa de seara cu totii, un film misto ... pop-corn ...

...
Asta e FotoFuture... il puteti juca si cu voi insiva..la mine asa a inceput... e un sentiment efervescent, cum ii place lui Andrei sa spuna. Dupa bunul obicei al blogurilor, as lansa unuia sau altuia provocarea de a face trei sau 5 astfel de fotografii in viitor, dar prefer sa astept...voi vedea cine se "autosesiseaza" si raspunde provocarii...

Andrei, pastrez fotografia ta lucioasa si zambitoare in suflet si in portofel :). E din viitor, din prezent, de aici, de pretutindeni si seamana cu tine in fiecare moment. Fiindca se update-aza permanent cu ceea ce ne spunem, cu ceea ce simtim si cu ceea ce devii. Si stii ce? Imi place poza asta din ce in ce mai mult!