Tuesday, August 28, 2007

Au inceput cursurile de luni. Tot luni tu ai plecat in excursie, si nu ne mai auzim deloc pentru cateva zile. Este greu, insa stiu ca te iubesc, am incredere in tine, si stiu ca ajunge doar sa ne gandim unul la altul. Acum am jucat Sims cateva ore, ca sa-mi alin dorul de tine... Ai ajuns o mama cu parul alb, iar Ayana este o adolescenta care aspira sa fie "Young Genius" :) E frumos, cu o singura exceptie... Andreiut din joc a murit de foame acum 2 seri. :( Nu stiu exact ce s-a intamplat de a ajuns cu toate nevoile pe rosu, si la un moment dat s-a prabusit pe jos si a venit Aia cu coasa. Andreea a implorat si pana la urma a reusit sa-l salveze, URAAAA! Dar n-a trecut mult pana cand Andreiut (ala din joc, da? in viata reala mananc foarte bine) s-a infometat din nou si de data asta s-a teleportat in ceruri. Pana la urma, e doar un joc pe calculator, si asa va ramane ! :)

In seara asta am facut pui la cuptor, cu cartofi natur si mazare. M-am mirat si eu de ce bun a iesit, dar nu ma plang :D Macar acum am mancare pentru mai multe zile.

Cursurile sunt foarte misto, profii sunt geniali in marea majoritate a cazurilor, iar mie imi pica ochiii in gura de somn la ora. Se pare ca dupa 2 saptamani nu m-am obisnuit cu fusul orar. Daca as putea, i-as da o palma corpului meu ca sa se uite in jur, sa vada exact cand se face seara si cand e dimineata !

Este foarte adevarat ( stiu, da :P ) ca lucrurile cele marunte ne infrumuseteaza zilele. Cel mai frumos lucru pe care l-am vazut de ceva vreme, si care m-a apropiat de natura a fost un dans spontan in mijlocul strazii. Doi fluturi se iubeau unul pe celalalt, pe trotuar, pe strada, peste tot. Mi-as dori sa pot trai numai in mijlocul naturii, inconjurat de pasari si vietuitoare mici si simpatice. Sa beau ceaiul dimineata cu un castor si sa-mi mananc sandvisurile la pranz cu un rozator urechiat. Seara, sa-mi fac un ceai cu miere si sa-l degust impreuna cu un pui de urs. Ce viata!