Sunday, August 12, 2007

mai bine ...

"Deci bip in fiecare aeroport, da?"
"Da, ok... daca nu o sa mearga mobilul, daca nu gaseste reteaua, o sa te sun de pe numere necunoscute straine"
"Nu-i problema, ma prind"
(ora 6:30 azi-dimineata, apoi o imbratisare mare cat America)
.....
....
(ora 23:00... trebuia sa fie in Washington de la 8 seara... ma uit la TV, prima oara dupa cate luni, beau ceai verde sa raman treaza... nu, nici pe hotnews si nici pe Realitatea. net nu e vreo stire cu vreun avion Lufthansa prabusit in ocean...slava Domnului! Roxana zice "a intrat Andrei", iar eu alerg, arunc farfurii pe fotoliu si sticla pe scaun)
"Andreea, sunt in State, am ajuns cu bine. Nu am putut suna, am gasit un comp pe aici. Sa stii ca sunt bine, da? Acum fug sa prin si ultimul avion"
(plang) "Bine, bine, du-te, te sun cand ajungi in camera..."

Usurare enorma si sentimentul acela bizar "Mai, omului astuia chiar ii pasa mult de ce simt eu, chiar simte ce simt si chiar vrea sa fie langa mine. Ce chestie! Oare de ce? Auzi, sa caute el un comp numai ca sa imi spuna mie ca e bine... dragul de el... dragul de el. Imi vine sa dansez si toata tristetea se duce departe de tot..."

Ziua aceasta a fost cea mai lunga aniversare a noastra pentru tine:)...Inca o sarbatoresti... La mine s-a terminat, dar in suflet e 7 jumatate seara in Pittsburgh si sunt cu tine... Deci La Multi Ani!