Wednesday, August 22, 2007

Tigrul si zapada


... este cel mai frumos film pe care l-am vazut vreodata. E o floare de colt intr-un oras industrial, e o poza pe hartie Kodak in anii 1600, e un cartof care creste in Caraibe. L-am vazut de unul singur, ca sa-mi vina somnul ... Dar acum tocmai s-a terminat, si mi-a placut atat de mult ca mos Ene a fugit pe-o motocicleta cu reactie. Beau ceai cu care printesele imblanzesc balaurii asa cum o sugativa suge cerneala din ochisorii copilului de clasa a doua... Am o pofta nebuna sa alerg, sa strig si sa fim amandoi !

Zapada de deasupra oceanului Atlantic, tigrul cel galben din soare, ii vedeti pe amandoi mai sus. Asta este inceputul unei noi experiente pentru mine, pentru noi doi. Port cu mine un zambet in suflet, si asta-mi este de ajuns. E devreme, e 6:17 la Galati si te-ai trezit deja. Faci pregatiri de ultimul moment ca sa pleci la Bacau, du-te incolo, vino-ncoace, totul atat de clasic... A devenit atat de normal sa plecam dintr-o parte in alta, sa fim nomazi moderni, incat ... E atat de ciudat sa fim la 7 ore distanta, incat ... Se intampla atat de des sa fim la mii de kilometri departare incat ... incep sa constientizez si mai mult ce vreau. Sa fim amandoi. Atata tot. Sa fim amandoi.