Wednesday, August 22, 2007

Multe

Da, iar a trecut timp de cand n-am mai scris pe blog... Cu un apartament nou intr-un oras nou sunt mereu multe de facut, mai ales intr-o alta tara. Toate camerele sunt vopsite acum, aproape am terminat de curatat bucataria de vopsea, am luat mancare si umbrela, un mous si triplu cu prelungitor, am mers in oras cu alte fete venite in exchange si cu 2 tipi studenti aici, stat intr-un bar si vorbit de toate (toata lumea bea bere, numai eu nu am varsta legala :P inca :P), cred ca am facut rost de un job la suport tehnic la universitate... Cam asa se rezuma ziua mea in cat mai putine cuvinte :) Incendiul a lasat multe urme in locul asta, si multe complicatii de care trebuie sa am grija. Dar bine ca astea sunt doar niste lucruri marunte, sunt foarte norocos sa am o fiinta aproape de sufletul meu... Si pentru asta sunt recunoscator Cerului! Mereu va fi cate ceva de facut in casa, cate ceva de imbunatatit... Insa cineva alaturi de care sa faci toate acestea mai rar se gaseste.

Mi-e teama ca nu cumva cliseele din filme sa devina realitate prea mult. In seara asta am mancat o pizza rece, cumparata ieri, si mi-am amintit de Testoasele Ninja de pe Rai Uno... N-o sa las sa se intample asa ceva, voi munci si mai din greu si voi trai asa cum vreau pe meleagurile astea straine, sanatos si bine :) Abia astept sa vina sarbatorile de iarna, Paris, Lyon, Franta si DisneyLand, o alta lume, un alt mic univers in care voi avea o mica casa si un locusor cald multumita Andreei.

E seara tarziu si nu stiu cat de fluent sau coerent mai sunt ... stau de ceva vreme in fata calculatorului si nu cred c-am mai scris idei in plus. E timpul sa ma cufund in lumea viselor, in timp ce Soarele se ridica in alta parte a globului, si lumineaza oamenii cei mai dragi mie. Noapte buna, copii!