Sunday, August 12, 2007


Cu bine! Acum esti deasupra oceanului, te invelesti cu o paturica subtire, dar calduroasa. La noapte la ora 2, o sa te sun.


La multi ani! Acum trei ani exact, eram pe banca scunda din gradina botanica si indrazneam sa ne privim si sa vorbim din nou dupa doi ani de tacere.


Cu bine! La ora 20 a Romaniei ajungi la Washington si astept si de acolo un bip.


La multi ani! Acum exact trei ani, ne pregateam sa plecam la mare, mai intai in paralel, apoi...ce coincidenta!! Iata ca am mers in paralel impreuna :)


Cu bine! Am vazut cum a decolat avionul si ti-am facut din mana din parcare. Mama ta a plans mult.


La multi ani! Acum doua seri am luat cina la restaurant cu ocazia "noastra", dupa o zi de cumparaturi nebune.


Cu bine! Ieri am facut bagaje pentru 5 luni, ne-am catarat pe una dintre valizele gemene, am indesat in rucsaci, am plans mult.


La multi ani! Ieri dimineata ai gasit tortul facut de mine noaptea in frigider si te-ai bucurat atat de frumos, iar albumul facut de mine pe covor. Te-ai asezat la 8 dimineata si l-ai citit, apoi am plans mult.


Cu bine! Dimineata eram patru oameni obositi in masina si am ratacit drumul spre aeroport, dar tatal tau nu s-a suparat ca l-am indrumat gresit...


La multi ani! Astazi se implinesc trei ani de cand nu mai pot sa ma despart de tine.


Cu bine! In noaptea asta incepe aventura ta in Pittsburgh. In dimineata asta ai plecat... Te astept in alta tara, si nu uita! Daca se intampla ceva, just call me si in 2 saptamani ajung cu vaporul pe ocean. Ce poate fi asa de grav sa nu astepte 2 saptamani??! :D:D:D


La multi ani si Cu bine, Andrei!