Tuesday, August 21, 2007

Jobless

E adevarat ce cercetarea nu se poate face numai de la birou, de pe internet si de aceea mi-au zis pa si ne vom revedea cand ma intorc. Am fost de acord. Asta nu inseamna ca m-au dat afara, nu? Nu am avut deloc impresia asta, insa imi pare rau ca nu voi putea face ata si de acolo. In plus, va trebui acum sa imi gasesc un job acolo, sa imi pot completa veniturile. Mereu imi revne sa fac lucrurile in modul cel mai dificil si cred ca asta incepe sa imi placa.

***
Poimaine plec din Galati. Au fost cateva zile zbuciumate, nu am avut sentimentul clar de acasa, am fost obosita si, in unele momente, am simtit ca imi fuge pamantul de sub picioare. In schimb, am revazut oameni dragi, locuri dragi, vechi, am facut vizite prelungite celor pe care abia asteptam s aii revad, am cunoscut copii de revista si batrani-minune, am mancat struguri din gradina bunicului si mazare facuta de nana, prajitura Otiliei si pateuri cum se fac numai la Chip si Dale. Functionarele sunt un pic mai blande aici si se lasa usor impresionate. Dincolo de toate, a fost frumos si revigorant, ma simt din nou ca si cum as fi in vacanta, in liceu.

***
Ai facut gratar, ai cautat bicicleta pana te-ai hotarat sa folosesti autobuzul, ai incercat sa socializezi si nu prea a mers, ai muncit, ai gatit, ai facut cumparaturi nebune, ai stat treaz noaptea si ai dormit ziua, te-ai trezit la 4 dimineata, pentru ca a doua zi sa te culci la 4 dimineata. Ai facut mult mai multe decat astea toate numai in aceste 9 zile. De asta te admir si de asta mi-e dor de tine: mi-e dor sa nu simt ca lancezesc. Invata-ma si pe mine!