Thursday, August 23, 2007

America. Rezumat (1)

Partea intai. Rezumatul unui intreg continent, a unui mod de viata si a oamenilor :) Cum se spune ca o poza valoreaza cat 1000 de cuvinte, poate, but maybe poate (;)) reusesc sa schitez cate ceva din ce mi-am propus...


  • Inca din avion, am luat la cunostinta ca ma indrept spre partea lumii care a inventat Elmer Fudd Language :) Urmatoarul semn era sub scaunul stewardesei...

  • Caracteristic: un local care vinde peste 10 feluri de hamburgeri... Cine se plangea ca din ce in ce mai multi oameni sunt obezi?


  • Apropos, am ramas uimit cand am vazut la un supermarket (la "grocery store", ca asa se zice p-aicea ... am mai invatat o chestie :) pungi de chipsuri Chio si Lays cu jumatate de kilogram de chipsuri... Ar fi tare sa ma duc si eu la piata sa cer chipsuri la kilogram :|

  • Si daca tot sunt la capitolul asta, sa va spun si cat de greu mi-a fost sa cumpar o paine normala, o franzela alba din faina, cu cativa afanatori. N-am gasit in prima saptamana decat paine la punga, cu diverse inscriptii de genul "no fat!", "for saturated fat contents check the ingredients list". Am mancat o paine degresata, facuta din ovaz, si inca mai am 2 felii de paine foarte hranitoare cu miere... Acum, intrebarea care mi-o pun este: Oare la ce se gandeste omul de rand cand se duce la magazin? ;)

  • Majoritatea semnelor rutiere sunt panouri dreptunghiulare, albe, rosii sau galbene, cu mult text pe ele... Personal, mi s-ar parea ciudat sa fiu la volam si sa stau sa citesc pe un semn de circulatie "No turn right... School. Monday-Friday, 7 am - 8 am, 3 pm - 4 pm", apoi sa ma uit la ceas, sa ma intreb ce zi este, si sa compar cu ce scrie pe semn ca sa-mi dau seama daca am voie sa fac la dreapta sau nu. Pana si semafoarele pentru pietoni au doua stari: "WALK" (alb) si "DON'T WALK" (rosu).