Monday, August 13, 2007

De departe

Cea mai lunga zi din viata mea a fost ieri... De dimineata de la 4, pana peste 26 de ore, am tot dormit si mancat pe apucate, prin avioane, departe de casa, numai printre necunoscuti. Da, am promis bip in fiecare aeroport, dar peste tot s-au ivit probleme si n-am putut da bip. Ba ca Vodafone germania nu ma accepta in retea, ba ca in state nu pot forma numere in alte tari cu monede, tot asa am tinut-o tot drumul catre Pittsburgh. (A, si telefoanele americane mi-au mancat $1.5, exact ca-n filme :| ).

Ajuns in apartament, puteam sa ma gandesc numai si numai la sufletelul meu de peste ocean. Cum sa fac s-o anunt pe ea si pe parintii mei ca am ajuns cu bine ? Hai sa fac sa mearga netul! Si daaaaa, a mers !! Si vorbeam noi fericiti si obositi cand Andreea ma intreaba de ce nu raspund la telefonul din camera... Si ma uit eu in jur, vad mufa de telefon, dar ia telefonul de unde nu-i! :))) Nu am telefonul fizic in camera :))))) Si parintii mei tot ma sunau ;))

O mica lista cu ucruri de facut, urgent:

  1. Sa cumpar mancare si sapun (lista continua, dar le vreau pe astea acum :D)
  2. Sa invat sa folosesc wc-ul :)) e cam ciudat sistemul, a trebuit sa mesteresc vreo 10 minute ca sa pot sa trag apa azi dimi
  3. Sa-mi cumpar o tigaie si-o oala. Bucataria este goala pusca :))
  4. Si daa, sa mananc :)

Si, inainte sa pot sa cumpar chestii, trebuie sa gasesc drumul spre supermarketul "Giant Eagle" :) Cred c-am dibuit-o pe asta, mai ramane doar sa ma duc efectiv acolo si sa sparg verzisori. Astazi este ziua curateniei si a ordinii generale, scot totul din genti si ma ocup de casa... Imi place ca ma ocup numai eu de un apartament intreg, parca joc Sims 2 la scara mare.

Pasarea Colibri si Holograf imi alina auzul de cand m-am trezit, la 5 dimineata ora locala. Ma simt mai aproape Mihaita cel Viteaz si de Galati acum. Mi-am pus in coltul dreapta-jos al ecranului ora la mine si ora la Bucuresti. Acum e aproape 3 la voi si la mine abia a rasarit soarele. Buna dimineata !