Thursday, April 5, 2007

ASCII Art


LUNI, 2 Aprilie 2007... [Andreiutza]

Si asa s-a nascut girafa, Girafa. tu ma reinventezi :*








JOI, 5 Aprilie 2007 [Andreiutz]


O zi boema. Nu s-a facut cursul de dimineata. Am dormit pana la 9 si ceva ... Bagaje si o durere launtrica ca ne ducem pe carari diferite, pe trenuri diferite. Insa duminica ne vedem din nou! Sunt pustiu dupa apropierea noastra intensa de aproape o saptamana. M-am simtit inspirat de Girafe si am creat un mic Koala, care se tot gandeste la Andreea :) Da, meet Koala in stanga acestui text! Koala, ce spui? "Bon soir !".

Am castigat timp in valoare de 2 zile si jumatate la Bucuresti, am castigat timp cu tine. La cursuri (cele care s-au facut :D) a fost fain, stafida semiotica cea rau-famata nu e chiar asa de rea, iar Ochi Bulbucati de la drept transmite un anume mesaj, chiar daca nu in cele mai ortodoxe feluri. Mi-ar fi placut sa vin si la cursul doamnei Rosca... In seara asta am avut si eu labul de Internet (stiu, cu un pic de intarziere :P), dar mi-am facut tema pana la urma.

in lumea magica a Mac-ului din Obor si din Gara de Nord trece timpul repede ... Shake-urile sunt bune de obicei, insa cu tine sunt absolut delicioase. Abia m-am uitat in jur ca trenurile noastre au si plecat de pe sine alaturate, al tau cu cateva minute mai devreme .. Ore dupa ore au trecut de atunci. Ore lungi. Sa treaca mai repede!!! Si mai repede !! Sa vina duminica!