Tuesday, April 24, 2007

To My Dream


Fara nicio legatura cu fotografia, care e savuroasa...
Ce liniste simt acuma, dincolo de durerea de cap, dupa atatea zile de emotii, de asteptari, de pregatiri. Interviul a mers foarte foarte bine si am toate motivele sa cred ca universitatea Lumiere 2 din Lyon ma asteapta... zilele astea vin si rezultatele.
Am simtit tot sprijinul tau, toata bucuria ta, toate emotiile pe care le-ai trait impreuna cu mine. Mama a inceput sa planga la telefon. Nici tata nu mai avea mult, cu stilul ala "lame" al adultilor de a se bucura, stangaci, dar foarte foarte adevarat. Am mers prin tot Bucurestiul pe jos, cu Koala in spate, cu Roxana langa mine. S-a bucurat si ea ca o surioara mai mare si m-a asteptat la ea la birou sa ma prezinte colegilor ei... exact ca o surioara mai mare.
Corpul mi-e sleit, dar mintea mea parca abia acum se trezeste si imi vine sa citesc, sa invat, sa ma prezint perfect acolo, sa stiu mai multe lucruri decat pana acum, sa aflu... da, sa aflu!!
Tresar cand ma gandesc la tine... abia astept sa vina seara sa putem vorbi. Atat imi doresc...
Te astept, dear Dream!