Wednesday, April 18, 2007

sa te doara ceva

aproape ca uitasem cum e sa te doara ceva. am vechiul, legendarul de acum, spin in talpa, cu care defilez de cateva luni. dar o durere care parca te-a asteptat dupa colt, care te loveste cu sete, mult, aiuritor de tare, n-am mai simtit de multa vreme. am plans in drumul spre casa, in lift, in hol si mi-am amintit de toate nenorocirile mele, care ma faceau sa plang si mai tare, de micile greutati, umilinte, neajunsuri, dorinte neimplinite, nefericiri, shicane, tulburari, de micii nervi, de mutzenia mea din ulimele zile, de dorinta de a pleca, de saturatia pe care o resimt fata de locuinta mea de acum si de dorinta de a incerca altceva. am plans de toate durerile laolalta, incununate de durerea de acum.

*

ce curand va fi interviul!! inca nu-mi revin... din maldarul de teme, trebuie sa scot cartea innoroiata de franceza si sa mai exersez..poate ca nici la engleza n-ar strica sa mai incerc cate ceva, desi asta a devenit aproape limba in care chiar gandesc uneori, mai ales cand ma doare. durerile mele sunt in engleza, iar micile voluptati in franceza, sunt blazata in romana si vesela sau jucausa (rar) in spaniola sau italiana. imi place mult sa rad cu tine, cand vorbim in engleza cu accent rusesc sau spaniol. sau sa facem glume pe seama spaniolei. imi place sa ne jucam cu softul acela, rosetta stone, invatand rusa sau chineza (la cal se spune "na pi ma", iar la caine "gou") .

*

fotografii multe pe birou, urmele excursiei la ploiesti in rucsacul meu roz (sticluta cu aghiasma), ai uitat savoniera de lemn noua la mine in sertar si incarcatorul telefonului in priza...actele mele au ramas in buzunarul tau de la geaca. bonul de la macdonald's din galati cu big fries si mar, in buzunar, la geaca. urme. incep sa ma asez...