Friday, April 27, 2007

bona sera, senorina!

Draga mea Andreea,

Da, Jubileum se lipeste de mine ca si cum ar spune "Te iubesc"... E un sentiment superb sa dorm stiind ca tu ma veghezi, si nu se compara cu nimic nimic. Stiu ca nu puteai sa-mi vezi fata, imi pare rau ca asa-i camera, am incercat sa stau cat de jos am putut ca sa ma vezi ... Dar ti-am simtit privirea plina de iubire toata noaptea si am dormit cu tine in gand, cu iubita in gand !! Stiu, ma simt absolut minunat atunci cand te veghez dormind. Ador sa te vad cu ochii inchisi, ridicandu-ti pieptul ritmic, cu figura aceea de inger! Esti absolut minunata ! Imi lipseste mult sa fiu langa tine, sa pot doar sa te strang in brate, sa vorbim pana noaptea tarziu unul langa altul, sa-ti simt respiratia pe gat si pe brat, sa te alint dimineata cum stiu mai dulce! Nu simt ca trece timpul, desi imi dau seama ca asta se intampla si ca in curand ne vom gasi in bratele unul altuia !

o zi lunga, o zi prin bremen ... iar acum, seara, in fata calculatorului, cu Andreea la celalalt fir, pe internet citind despre nu-sunt-printesa si submarin-printre-nori :) Dar acum ... n-o sa te mai tin in asteptare si deci microfon si webcam Bucuresti-Bremen (da, i'm being the good-guy )...

BRB, Andreiutza !