Sunday, April 15, 2007

supra-plin


poate e prea dura fotografia la care te trimite linkul de mai devreme... sunt inca pe muchie, cu gandul numai si numai la tine, cu cartile pt test in brate... well... lucrurile revin la "normalul" cu care m-am obisnuit. ce normal era cu tine!!


"de la prietena?"... da, Infant, the elephant, e de la mine, "da, pentru noroc". mers aseara in adidasi si pulover lalau in jurul blocului, planuri despre bani, despre mutat, despre master si parinti, contul in banca si greutatile de la inceput ("vom rezista!", imi spuneam in minte in timp ce iti expuneam rational dezavantajele). de ziua mea happy-meal-ul in gara si fuga la tren, suportul de fotografii cu barbie, ca al hannaei; in orasul cu tigani, la catedrala, in piata, 21 de flori de la o tiganca vesela, eu tie un buchet de ridichi care apoi sau ofilit in rucsac. si seara cu pregatirile si prietenii (cei doi) care au venit. cartea despre femeile renasterii cu dedicatie siropoasa. in noaptea aia the race for the math homework, ce bine ca exista calin!! la Hipo am primit alt suport de fotogarfii de la Adobe.


pe iarba aseara la 6 fara 5, langa sala palatului, ce frumos cadea soarele si cat de blond esti tu! la 6 cu diana, laughing and laughing pejos pana acasa, inghetata. apropo, calul de mare o sa il pun la mana, atasat de o bratara, vreau sa ramana lantisorul de argint asa cum mi l-ai dat...


mama ta. semanati mult de tot. poate ca undeva, totusi, am gresit si eu. sau noi. mi-a fost rau in autobuz, la intoarcerea de la henri coanda. o greata enorma, abia am putut sa mai respir cand am coborat, la Victoriei. raman cu tine! raman cu tine!! RAMAN CU TINE!!! RAMAN CU TINE!!!!!


ma intorc la foi si carti, e sanatos. pofta buna, poate ai prins a bit of aramark!