Thursday, April 5, 2007

de la mama

mama e la fel cum o stiu, poate chiar si mai vesela si mai infloritoare decat de obicei. ma simt batrana in comparatie cu ea. parca, desi nu e asa, as avea eu mai multe griji decat ea si ceva mai multi copii...

girafa mea pe blog, girafa mea facuta pt 10 la lab, acum pe blog...you've made me a star, honey-bee.

ma surprinde ca ai incercat sa faci un Koala ASCII si ca a iesit un chip care seamana cu al tau, in loc sa iasa unul de animalutz. daca excludem urechile alea, inima, ei bine inima seamana f bine cu a ta :X...

vineri surpriza, ciocolata de toate felurile (Doamne iarta-ma, s-a dus postul:-( ), shoshoni negri si stilou cu Giri the Giraffe, sambata cu grebla si cu tractorul in gradina botanica sambata, seara apoi la teatru, eu cronica, luni siveco project coordinator si teacher is pretty, marti cursurile nu se fac si girafa pt lab, plimbare spre casa agale ("nu mai am calatorii de metrou pe cartela de 10), miercuri cursuri cursuri cursuri, cantina, baneasa, praf si cadouri pt cei de acasa, joi diineata cu iaurt pt fete si iaurt pt baieti, cu cartea de franceza ce bine ca nu s-a facut cursul si te-am trezit. in gara la mac, shake-ul de ciocolata nu imi da atata energie cat o privire in ochi de la tine, ma intind peste geanta cu Koala si tu peste mine, avem amandoi tricouri negre cu guleras. trenurile se dezlipesc unul de altul cam in acelasi timp. n-am vazut cand m-am indepartat de trenul tau, m-am itors si nu se mai vedea deja nimic, eram plecati demult. n-am stiut cand e momentul propice sa-ti dau primul sms...n-am facut-o chiar de la inceput. am terminat tema la semiotica, am mai citit cate ceva si apoi... raspunsul n-a intarziat nici macar o clipa.

dupa nici macar o saptamana, cu carul de amintiri noi si emotii noi, cu experiente noi si priviri noi, cu sensuri noi si roluri noi, sunt la mama si ea imi scoate spinii din talpa. ce simbolic e totul uneori!

astept ziua de duminica, voi calatori repede, in zbor, spre tine, sa te vad in ziua de Pasti. nu pot sa nu-mi amintesc ziua de Craciun, seara mai exact, cu mirosul de carmol, eu febra 39, sub plapuma...ai venit sa ma vezi.cred ca tot cu ciocolata. ne-am uitat la titanic, am ras... miroseam groaznic, dar m-ai tinut in brate.

si nu uita. se pronunta "meo-sio"