Tuesday, October 2, 2007

Dos and donts, asa cum le vad eu

Incerc de cateva zile sa-mi fac o lista mentala cu ce-mi place si ce nu-mi place aici. Mereu gasesc neuroni gata sa noteze intr-o agenda minuscula pana si pentru el ... Insa nu cred ca sunt aceleasi lucruri. Sunt prea subiectiv? Poate prea influentzabil de un moment cu aroma de migdale? Sau poate pur si simplu uit, sub greutatea varstei la care nici macar n-am voie sa beau in tara asta. Ce ironic! :-)

  1. Imi place sa ma tavalesc in iarba care miroase puternic, ametitor, cu gandul la tine
  2. Imi place sa alerg pe strazi dansand pe muzica celor de la Dick Brave and The Backbeats
  3. Imi place sa zambesc copiilor dusi in brate de parinti
  4. Imi place sa o privesc pe Andreea cum adoarme marti dimineata la ora 5:15
  5. Imi place sa scriu pe blog cand am starea de "scriu pe blog"
  6. Imi place sa fac proiecte si teme pe care pot sa le personalizez, in care pot sa strecor poze cu mine si sa zic ca e in regula, sau sa fac comentarii amuzante
  7. Imi place sa raman ultimul care iese din bazin la cursul de inot
  8. Imi place sa ma pierd in ceaiuri aromate la Giant Eagle
  9. Imi place sa vin la cursurile unde profii vorbesc repede, bine, si cu haz
  10. Imi place sa lucrez in laboratorul cu Linux de la facultate, inconjurat de alti geeks care discuta si glumesc in cele mai traznite feluri posibile
  11. Imi place ca locuiesc intr-un apartament si ca am grija de mine de unul singur
  12. Imi place ca in ultima vreme visez toata noaptea

  1. Dar nu-mi place ca de multe ori nu dorm bine, si ma foiesc de multe ori in timpul noptii
  2. Nu-mi place sa merg singur la shopping, si nu-mi place momentul cand ajung la casa si trebuie sa scot cardul :D
  3. Nu-mi place duhoarea care imi asalteaza porii olfactivi cand intru in vestiarul barbatesc de 3 ori pe saptamana
  4. Nu-mi place sa lucrez sau sa fac teme mult timp in weekend
  5. Nu-mi place ca citesc prea putina literatura
  6. Nu-mi place ca Nick, colegul meu de apartament, lasa televizorul deschis zi si noapte
  7. Nu-mi place ca n-am har la gatit mancaruri savante, savuroase, sau macar mancaruri pe care le-am degustat inainte
  8. Nu-mi place ca americanilor le e frica sa te priveasca in ochi pentru cateva secunde
  9. Nu-mi place sa fiu inconjurat de mii de oameni ... pe suprafata a catorva kilometri patrati sa forfoteasca pana in zece mii de studenti, de oameni, de suflete care se grabesc, de oameni reci care isi vad de treaba lor si se cunosc intre ei
  10. Nu-mi place ca majoritatea studentilor super-tari sunt golani, stresati de prea multa munca, sau pur si simplu distrusi
  11. Nu-mi place ca mancarea sanatoasa costa prea mult in america