Wednesday, October 24, 2007

cu mana ei ...

... sunt marcate foile pe care le tot gasesc in casuta mea postala ! Merg, caut cu nerabdare casuta, de multe ori ma uit la alt numar si ma entuziasmez, si apoi ajung la casuta mea. Si cand vad un plic asezat oblic prin ferestruica pentru pitici, incep sa formez cifrul cu atentia unui ceasornicar elvetian, sa pot salva din captivitate randurile colorate de pe hartia frantuzeasca. Azi dimineata, acum 2 ore, am gasit doua scrisori de la tine, Andreea, si mi-au incalzit sufletul. Sunt cel mai fericit om de pe Pamant !!!

A urmat cursul de inot. Proful ne-a pus sa ne incalzim mai mult decat de obicei, pentru ca apoi sa facem "jump-starts" ... N-am priceput din prima ce inseamna jump-starts, dar aveam sa aflu curand. Mai ales atunci cand ne-a pus pe toti sa iesim din piscina si sa ne aliniem la margine. Dar cel mai mult atunci cand ne-a explicat cum sa facem sa sarim in apa, cu capul inainte. M-am fortat sa ma arunc inainte, mi-am reprimat instinctele care-mi strigau "N-o face!!! Nu baga capul inainte, mai prostule!"... La sfarsitul cursului, aud cum imi spune proful "Good progress today, Andrei !".

brb :D