Tuesday, September 25, 2007

Yes and No, Do's and Don't's... Like it or not... etc...

Ce-mi place si ce nu imi place aici:
1. Imi place tramvaiul; 2. Imi place piatza de duminica de la coltul strazii, de langa statia de autobuz, cu galantarele de Brié si Chèvre, cu puii la rotisor, cu buchetele de trandafiri si legumele ude, placutzele de pret negre, scrise cu creta; 3. Nu-mi place ca apa la dush se inchide in numai 30 de secunde si ca, daca ii dai din nou drumul, este rece; 4. Nu-mi place ca sunt oameni care gatesc langa tine in bucatarie si totusi nu te saluta; 5. Nu-mi place ca ne tot duc cu zaharelul in ceea ce priveste internetul; 6. Imi place ca francezii au copii frumosi si veseli, care vorbesc delicios; 7. Nu-mi place ca pe copiii astia ii bruscheaza in mijlocul strazii, ii rasfata prea mult si apoi urla la ei, ca sunt agresivi si neintelegatori cu propriii lor copii; 8. Imi place centrul, imi plac magazinele, patiseriile, gelateriile, restaurantele mici din orasul vechi, cu mesele in strada si cu mirosuri puternice (fructe de mare, usturoi, branza, pui); 9. Nu-mi place frigul din cabina telefonica si geamul lipsa, si asteptarea, noaptea tarziu sau dimineata devreme, ca aparatul sa sune...nu-mi place cand suna in sfarsit, si strig ALO ca o apucata, dar Andrei nu ma aude si inchide... si iarasi astept sa formeze numarul infinit; 10. Imi place camera, mai ales cand fac curat si miroase a chimicale de curatat parfumate; 11. Imi plac fluviile si vantul de pe poduri si pasarele, apusul, pranzul, dimineata reflectate in apa...nu m-as mai satura sa tot traversez podul Kitchener cu tramvaiul T2... e unul dintre ele mai poetice lucruri pe care le fac aici... 12. Nu-mi place proful de Image la curs, dar e destul de ok la seminar; 13. Nu-mi place singuratatea, rutina de seara cu fetele romance de care m-am apropiat (fiindca ma smulge de la studiu), dormitul pana tarziu cand am cursuri dupa-amiaza...

TO BE CONTINUED... (acum tre sa ajung la curs)