Tuesday, October 9, 2007

Piiiiiiiiiittsburgh!!!!

Carte postala cu baloane zburand peste zgarie-norii din Pittsburgh!!!! Si scrie pe ea, scrisul lui, mana lui.... scrie pe ea ca intr-unul dintre baloanele acelea suntem noi.... baloanele acelea indepartate, disparate in vazduh.... si mai scrie ca ma iubeste... si eu il iubesc, desigur.... desigur ca il iubesc.

Uneori oamenii mai uita, tre sa mai vada un balon, un Mongolfière zburand pe cer ca sa isi aminteasca: "Daa, mai, il iubesc" sau "Daaa, mai, tre sa dau un telefon!" sau "Ia uite, cum era sa uit?! Tre sa traiesc! Urgent!!"... in seara asta am scos plictisita cartonul din cutia postala "Alt pliant... m-au ucis cu atatea pliante!!" si era prea cartonat ca sa fie pliant... prea cartonat ... si avea un scris ciudat pe el, nu mi-am dat seama de la cine e... "Cine e la Pittsburgh? Era ceva important in viata mea legat de Pittsburgh... Ah, si scrisul asta... Cine imi zice Draga mea? Cine?".Cum se numesc astea, Diana? Alunecari freudiene? Atunci asta am avut... o alunecare freudiana de cateva secudne bune. Si stateam si ma uitam si nu stiam.... Si apoi sentimentul cald de tot, ca "Daaa, Andrei, cineva f drag mine!! Cineva! Dar cine?? Andrei! E andreiu, Andreiutz, Dreiu... AAA, da... e el!! E EL!!!!". Daca aia dinainte a fost alunecarea freudiana, asta e ridicarea in picioare freudiana...
Bine ca nu mi-am scrantit picioarele freudiene de tare ce-am alunecat...
Multumesc, dragul meu... Iti multumesc
P.S.: Am pus ansamblul de amintiri Andreiutz+Diana... saptamana a icneput bine... abia astept sa vina maine!