Friday, May 25, 2007


O poezie din anul I, poate preferata mea... imi dau seama ca am scris asa de putine pana acum! Dar dupa sesiune..:)
Se potriveste la fel de bine si azi, fiindca dupa 2 ani esti la fel de departe. Sper sa iti amintesti de ea. Iar pentru voi, ceilalti care cititi, sper sa nu fie prea lame :P
Amar miros de aftershave
M-a-mpuns salbatic peste trepte
Dar le-am urcat din nou, târâs
Lovind cu o nuia in mine.
M-am strecurat pe langa urmã
Si-o ata neagra m-am facut
Insa Albeata aftershave-ului de miere
Mi-a fost un ac c-urechile prea mari.

Si mana te-a rugat « Numai o clipa
Obrazul inecat in miere sa ti-l sorb »
2000...2000 de km garduri !
Si oi pufoase dormitand gramada
Stateau intre o mana si-un obraz...
Autostrazile si un laborator,
Singuratatea stand la semafor.

Si cand devine galben ma loveste
Aroma de-aftershave de miere calda
« Mai stai putin », o luna numai, doua !
Tu mana inca nu ti-o incleia
De palida minune parfumata