Wednesday, May 2, 2007

ce greu!

A inceput bine. Fara primul curs, la al doilea (cu stafida), numai 4 studenti, apoi acasa masa verde (cruda - salata, ananas proaspat la desert) la televizor.

A continuat satisfacator... Diana a avut seminar in locul in care aveam si eu si a chiulit, iar eu m-am invoit dupa o ora in care m-am plictisit...si am plecat impreuna la Carrefour. Am putut vorbi cu prietena mea despre tot ce ma framanta zilele astea (problemele din casa, din afara ei, probleme care sunt numai ale mele, problemele ei, vacanta ei, planurile de erasmus, planurile de stat impreuna... planurile, planurile, planurile...)

A sfarsit obositor si greoi, la spital la Sorin cu rucsac, laptop, cutie de la tine (superba, clasica, mirosind a flori de camp, plina de biletele, ciocolata delicioasa, scrisori minunate, flori uscate foarte, foarte, dar foarte frumoase!!!), sacose cu sticle de suc cumparate pentru mine si roxana ...o durere mare de spate si multi nervi... Asteptarea de la Eurolines, magazinele de mancare inchise la ore 10 seara... frigul... tristetea, si mai ales... tristetea. sa nu uitam, insa, tristetea.

M-ai asteptat acasa si asta e de ajuns. Well, nu chiar, mai trebuie sa fac si o baie calda ca sa imi revin, which I'll most certainly do.