Saturday, May 12, 2007

Shhhhh! Be vewy vewy quiet !

Shhhhh, everybody! Este tarziu si Andreea doarme cu siguranta!

E trecut de ora 4. Inchid ochii si te vad cum iti misti usor pieptul in timpul somnului. Serioasa, si totusi atat de adorabila in timp ce dormi. Vreau sa fiu un purece cu darul de night-vision, asezat la capul patului in care dormi tu in momentul asta. Te sarut de "Noapte buna" si tu nici nu-ti dai seama :x Insa eu sunt acolo, invisibil, jucaus in noaptea rece, si voi adormi ca in fiecare seara, alaturi de tine.

Ce frumos este ultimul tau mesaj de pe blog... Povestesti emotionant. Ma gandesc, oare eu ma voi maturiza oare atat de mult ca si tine? In fiecare zi tu te trezesti devreme ca sa mergi la cursuri, petreci cel putin 2 ore pe zi in metrou, cu oameni complet straini, vii acasa, ai grija de tine si de casa, si ami si inveti. Oooo, si sa nu mai spun ca ai si un job. :) Eu sunt un trantor intr-un campus undeva in nordul unui orasel mic german, destul de departe de germanii de rand, mananc la o cantina care-i la 1 minut departare de camera mea, si grija mea este sa invat. Abia astept sa vina vara, sa impartim din nou aceleasi responsabilitati, sa locuim in acelasi apartament... (Statul impreuna e un pas important pe care l-am trecut cu brio pana acum :D Sa vina varaaaaaa!!!). Sa vina cat mai repede! Sa te conduc la examen si sa te iau de acolo, sa te ajut la curatenie si la corvoadele zilnice. O viata simpla cu tine, asta imi doresc.

Sa evadam impreuna. Sa ne plimbam impreuna. Sa facem mancare impreuna. Sa ne uitam la film impreuna, incolaciti in canapeaua verde. Sa invatam impreuna. Sa gasim locuri noi, frumoase in Bucuresti. Sa zburam pe un norisor invizibil. Sa vedem cum cade ploaia impreuna. Sa ne ude pe amandoi picaturi cat mai gemene. Sa vedem cum rasare soarele dimineata. Sa vedem apusul soarelui seara de pe bloc. Sa bata vantul tare si eu sa te strang mai bine ca sa nu mi te fure. Sa ne trezim sambata dimineata ca sa mergem la jogging. Sa citim aceeasi carte pe rand, pe roluri, cu voce tare. Amandoi. Sa facem totul amandoi. Asta imi cere inima. Si pe tine i te voi da. Deja ai castigat toata inima mea

Oare gandurile acestea iti vor influenta visele? Cred ca da. Vreau sa fiu un licurici care zumzaie prin aerul din apartament, cu puterea magica de a putea citi visele. Zzzzum. Zzzzz ... asta-mi suna a somn. Poate ar trebui sa ma culc si eu un pic. Ma intind pe nerasuflate langa tine.