Thursday, May 24, 2007

Cerere... nu, rugaminte fierbinte !


Zapaceala mare in mine. Examene peste finale, proiecte, formulare, semnaturi, internship, plecare curand, job intre timp cu teme de corectat... Si toate astea ar fi o nimica toata in mod normal. Am un gol in suflet. Am iesit acum de la examen (cred ca am facut bine), stiu ca ar trebui sa ma apuc de invatat pentru maine, dar nu mai vreau.

Nu-mi vine sa cred ce greu trece timpul acum. Vreau doar sa ma cuibaresc cu tine intr-un spatiu de 0.86 x 0.86 metri si sa te ascult cum respiri. Sa aud zgomotul pleoapelor tale cand clipesc. Sa vaslesc in ochii tai, doar de pe-o pluta, in largul oceanului, a lumii. Sa dansam strengareste pana cadem din picioare. Sa vorbim pana la epuizare. Sa mergem la bazin impreuna si acolo sa vedem doar pe noi si apa. Sunt un mic peste pe uscat, si nu mai rezist mult. Am nevoie sa-mi dai apa, brusc si cu putere. Nu text, nu o imagine pe un ecran, ci apa reala. Desi la sunetul vocii tale, sau cand apare un mic mesaj care spune ca "Andreea has signed on" imi vine sa sar in sus.

Inca 10 zile si jumatate. Parca ieri-alaltaieri spuneam ca mai sunt 21 de zile. :) Ce mult ne amorteste munca... Speaking of which, ma duc sa ma apuc sa invat pentru penultimul si cel mai greu examen al meu, care va fi in jur de 15 ore. Te astept acasa ! :*:*:*