Thursday, March 15, 2007

what a day!

Iubitul meu,

a fost o zi destul de gri... nu ma mai simt in stare de nimic nimicutza. trebuia sa scriu doua chestii mari aseara si astazi sa merg la toate cursurile, de la 9 la 20:00... n-am apucat, in 5 ore, decat sa scriu jumatate de pagina irelevanta. dimineata n-am reusit sa ma trezesc si n-am ajuns la primul curs si apoi am ratacit prin oras pana la al doilea...la ultimul seminar, la 18:00, n-a venit proful..acum tot ce vreau este sa ma zgaiesc la tavan, din pat... sa nu ma gandesc la nimic, decat la tine, sa recitesc minunata scrisoare de duminica, plina de trandafiri si sa respir din greu.

mai sunt vreo doua saptamani. mi-a venit azi o idee in legatura cu ce vom face in prima ta seara in bucuresti :)... o sa ma documentez, dar n-o sa-ti spun nimic inca (mistery all over).

nimic creativ in seara asta, doar un mini-jurnal.

multa iubire