Thursday, March 8, 2007

cu bere


pizza picanta direct in stomacul meu (acum, probabil gaurit) si un pic de bere gosser... stau cu ea langa mine, ma simt o viciata :)... intre timp, inca o pagina din cartea pe care am primit-o de mult timp de la sorin. nu stiu de ce merge asa de greu....


ma simt ca si cum as fi la baza muntelui... de cand cu aplicatia la bremen, tot incerc si incerc sa urc si nu reusesc.. frantza, reuters, aplicatii, formal language, glasses, books, "n-ai voie sa zambesti, andreea"... ma tem ca obosesc. ma uit in jur si vad ca se poate si mai simplu decat cum facem noi. fara aplicatii, fara formal language, fara formulare infinite si scrisori si recomandari, fara sa fii prea destept si prea profocient in ceva. invat, incetul cu incetul cu berea langa mine, ca lucrurile se pot face si pe jumatate si ies bine. invat ca femeile mai rad prosteste, ca mai poarta fuste scurte, ca isi cumpara singure cadouri sau merg la coafor, invat ca asteapta cadouri scumpe de la iubitii lor si ca sunt dezamagite daca primesc "doar" o floare. oare cine ne credem?? cine credem noi ca suntem, ca sa meritam toata gloria lumii? formal language, ochelari, haine de firma, te uiti de sus... doar esti o viitoare femeie de cariera. e trist ca se intampla si cu mine (dar incerc, god knows ca incerc sa nu mi se intample... in seara asta beau a plain simple beer, nu champagne).


n-as vrea sa devenim unul dintre acele cupluri moderne... tineri spilcuiti cu gentile de acte si laptopurile pe umar, tu in costum, eu in costum, in micul nostru apartament cochet (inchiriat sau cumparat), n-as vrea sa ne prefacem ca mergem la teatru, la opera, ca sa ne vada colegii de serviciu, n-as vrea sa incepem sa vorbim superficial si pe fuga. si, cu cat vom fi mai successful, cu atat mai repede ne vom indrepta catre tiparul asta. vreau asa de mult sa fugim in australia!! sa ni se piarda urma si sa avem haine simple de in! sa avem un copil sau doi cu suflet bun... sa avem si noi suflet bun.


sunt trista langa berea mea, ca nu esti aici. mi-ai aratat pe webcam frumosul trandafir rosu fara tzepi, pentru mine. iti multumesc din inima, e cel mai frumos rosu pe care l-am vazut ever!! usuca-l si adu-l peste 3 saptamani, sa il pun in colectia de flori, cu biletel atasat.


inima mea se scalda in caldura ta...


multumesc