Wednesday, March 21, 2007

Luna de miere

Profa de publicitate ne explica acum o saptamana (ca saptamana asta n-a venit la curs) care ar fi etapele unei relatii dintre un consumator si produsul sau. Tin minte ca am ras cand a spus ca prima dintre ele se numeste "Luna de miere". Sunt in luna de miere in noaptea asta, cu Koala (asa l-am botezat pe tanarul HP), nu mai stiu ce sa-i mai instalez, ce sa-i mai fac, pentru ca totul sa mearga ca pe roate.

Ti-am vazut oboseala pe chip si am vazut ca totusi incercai sa te bucuri cu mine. Am observat asta si am mai observat ca you got carried away pt o vreme si ca intr-adevar te simteai mai bine. Insa doar gandul ca trebuie sa te intorci la ce faceai inainte te-a umbrit. As vrea sa stii ca sunt aici for more than just dulcegarii de indragostiti. Sunt aici cu iubire si cu un atasament orb, ca sa te pot ajuta. Mai sunt 11 zile pana ne vom revedea... nu-mi vin sa cred cat de repede trece timpul... era sfarsitul lui ianurie cand ai plecat si pe nesimtite s-a facut primavara si e aprilie si te intorci iar.

Era aprilie as far as I remember si faceam 20 de ani si iata ca acum e iar aprilie in curand si fac 21... ce am facut in anul asta? Ma intreb asta in fiecare an... In anul asta am avut primul meu mare esec (see Bremen), primul meu job adevarat (crancen, dar rewarding), am plecat pentru prima data din tara si acum mi-am cumparat laptop, pentru prima data un obiect valoros... Au mai fost si alte lucruri pe care le-am facut pentru prima data, dar poate ca de unele nu-mi amintesc, pe altele poate ca vreau sa le uit, sau pe altele nu le spun fiindca nu sunt relevante. Haaarshti! O linie zgariata pe foaie... zic ca e bine pentru un an... zic ca e bine pentru 21... I'm alive and kicking. Cel mai important lucru pe care l-am facut a fost sa raman langa tine, sa te pot pastra dupa vara de asta-vara si dupa greutatile pe care le-am tot intampinat. Simt ca mijeste timid un soare peste noi doi.

Faina luna asta de miere. Ce usor scriu la tastatura lui si ce repede. E negru, elegant si miroase a plastic nou. Il iau maine cu mine... in luna de miere, perechea e nedespartita. Cu tine sunt mereu, mereu, mereu in luna de miere...

Noapte buna