Saturday, March 17, 2007

Saturday. In awe

N-am cuvinte sa-ti spun cat de recunoscator sunt, Andreiuto, pentru ideea geniala pe care mi-ai dat-o astazi. E foarte foarte misto, un program care sa-ti spuna care-i programul potrivit pentru tine. Stii, nu prea petrec timp gandindu-ma la chestii legate de compuri si programe ... Oamenii mi se par mult mai fascinanti :D (Steffen , care vrea sa devina un psiholog care sa ajute oamenii, e complet de acord cu mine :D Avem o discutie destul de interesanta acum :) ) Si mai ales psihologia umana; Calin face misto de mine la filme cu fraze de genul "And how do you feel about that?" :))))

Da, o sa scriu un proiect pentru softul asta, un Oracol care recomanda programe pe baza unui formular interactiv, care poate sa iti spuna care-i cel mai bun lucru pentru calculatorul fiecaruia. Stii, am observat ca profii de info tind sa personifice foarte mult calculatoarele despre care vorbesc tot timpul :) E doar normal sa vrei sa fii in jurul oamenilor... Unde-i distractia sa stai toata ziua in fata unui ecran plat, apasand taste de unul singur, facand electronii sa se miste ca pestii intr-un rau in interiorul carcasei? Cred ca cea mai mare nevoie a oamenilor (sau cel putin a mea) e sa ne simtim doriti. O familie este tocmai intruchiparea acestei idei. :) Oare de ce a avut atat succes emisiunea Doctorului Cristian Andrei, sau Din Dragoste, daca nu din cauza ca oamenii vor sa afle cum sa indrepte bube sociale ? Totul, TOTUL, e legat de oamenii din jur.

Mi-e dor de tine. Din ce in ce mai tare. Mi-e dor. Mi-e dor. Mi-e dor. Te sun. Tzar Tzar !!