Tuesday, July 24, 2007

Cerc in jurul Bacaului

Bacau. Weekend la Bacau. weekend la bacau impreuna cu Andreea, alaturi de mama ei... Am fost cu totii la salina de la Slanic Moldova... E o binecuvantare racoroasa, la 12-13 grade Celsius, plina de sare gustoasa. Am gustat din peretii salinei si am vazut ca sarea-i buna, asa ca am luat si acasa cate putin :) Popas la un local micut, unde in urma consiliului am hotarat sa petrecem noaptea acasa. Am fost mesteri la gratar, am facut-o pe pestii intr-un rau cald de la munte si ne-am murdarit de la pietrele ruginite dinauntru, am dormit la umbra...

Mi-a placut foarte mult atmosfera linistita de familie, armonioasa si jucausa. Odata la cateva ore ne intrebam unde sa mai mergem, iar raspunsurile veneau repede: Hai la Sarata (un bazinas de lemn cu apa sarata de munte), hai pe Valea Uzului, la baraj, hai intr-o padurice racoroasa, hai la Metro, hai la Plus, hai peste tot. A fost aglomerat :) Desi de obicei asta inseamna obositor, de data asta a fost fain!

Duminica seara, super-show-ul Super-Nanny de la Prima TV ne-a aratat cum se educa un copil care isi bate mama, care se revolta impotriva oamenilor mari si a pedepselor, un copil alintat care distruge cu toporul scaunul pe care trebuie sa-si ispaseasca pedeapsa. Tot ce ii trebuia erau reguli stricte pe care sa le urmeze, si pedepse (nu batai, pedepse :P) in caz de nerespectare. Atat :) Am vrut mult sa vad o editie a "Te crezi mai destept?", unde concurentii erau pusi in fata unor intrebari de maxim clasa a 5-a... Virgil Iantu, clar, e prezentatorul. Insa am ramas dezamagit de doua lucruri. Nimeni n-a reusit sa raspunda la mai mult de 4 intrebari de unul singur. Si in al doilea rand, a fost cam mult timp alocat momentelor de animatie, promotionale, menite sa "faca atmosfera".

Noaptea, inceputa la ora 1:22 intr-un compartiment intunecat al Acceleratului de Bucuresti, a trecut repede. Scaunele CFR sunt incomode pentru somn, dar e fost de 1000000 de ori mai bine decat sa incercam sa dormim pe o caldura de 38 grade afara intr-un monstru de fier incins. Ora 6 ne-a prins in Bucuresti, alaturi de mama tuturor sacoselor: Sacosa De Rafie! Un mastodont imens, care poate inghiti frigidere intregi de mancare numai si numai cu un scop: sa le duci dintr-un loc in altul. :) Saptamana de lucru incepe din nou...

In fiecare dimineata sunt trist ca plec de acasa, ca plec de langa tine. Am simtit acelasi lucru si mai accentuat azi-dimineata, cand primul lucru pe care mi l-ai zis a fost "Nu pleca la lucru... Stai cu mine". Imi iau inima in dinti si ies pe usa, ajung la lift, vad ca e blocat, asa ca imi iau picioarele la spinare pe scari. Ajuns la parter, ies din scara si aud "Andreeei !" de la un balcon. Tresar si ma uit in sus: era Andreiutza, care mi-a strigat vorbe de suflet de la 9. You've made my day!