Saturday, June 30, 2007

mesaj intr-o sticla, plutind in eter...

Am gasit urmatoarea depesa, datata 4 iunie 2007, la ora 11:31... Enjoy :)

In aeroportul din Bremen. Mai sunt 15 minute pana la imbarcare. Mi-e dor de tine, de vocea ta deja. Abia astept sa ajung la Bucuresti !!! Abia astept sa ajung la tine!

Lumea relaxata pe aici, mai toti cu maxim un bagaj, numai eu cu 2 bagaje de mana. Sunt rupt de oboseala, cu tot ajutorul lui Catalin pana la tren. oricum, de la gara pana la aerport, cam 100 de metri, m-am descurcat singur, insa cu chiu cu vai. Stii ca am zis data trecuta ca n-o sa mai calatoresc cu mai mult de 2 bagaje ? :D:D De data asta am 4 ;)) Genti, rucsacele, boccelutze, si tot felul de accesorii, sunt foarte aiurea de carat prin oras. Sper sa nu te superi ca vin asa, incarcat ca un magarush (:D) la tine. Vin sa te iau de mana! Vin sa stam impreuna!! Vin sa mancam pizza tinandu-ne de mana, sa ne uitam unul la celalalt pana adormi tu si atunci eu voi adormi fericit ca te-am vazut dormind calm. Sau poate va fi invers (e mai probabil sa fie asa :P).

Multumesc pentru telefonul matinal de astazi, mi-a prins bine :D Sunt imbracat smarty-casual, asa cum stim numai noi doi... Adidasii albi comozi, o camasa bleo cu un caroiaj alb scoasa din pantaloni si cravata cu Mickey Mouse. Blugii negri si geaca de iarna, fiindca n-au mai incaput in genti :P Si pe dedesubtul tuturor, un Andrei care vrea neaparat la Bucuresti. In cateva cuvinte, vin acasa.

Ieri am crezut ca nu mai termin cu curatenia. Am inceput de dimineata, am tot strans si am tot strans, si abia am reusit sa duc totul la subsol in timp util. N-am mai avut timp sa curat podeaua in baie, si a trebuit sa platesc pentru asta. La propriu :P Am facut febra musculara la picioare, de cate ori m-am dus pana la subsol si inapoi.

Mi-e soooooooooomn ... cred ca o sa ma intind oleaca in avionul asta de acum. Am dormit bine aseara, dar putin, si nu m-am saturat de somn. In curand incepe imbarcarea, o sa ma pregatesc, cu gandul la tine. Te sarut !! si te iubesc !!!